آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

روش های رایگان برای افزایش بازدید سایت

۹ – مقالات سایتتان را در شبکه اجتماعی لینکدین به اشتراک بگذارید.

حتما در شبکه اجتماعی لینکدین یک حساب کاربری بازکنید و مقالات خودتان را درآنجا قرار دهید.این شبکه اجتماعی در حال حاضر بزرگترین و قدرتمند ترین شبکه  اجتماعی برای متخصصان است که در دنیا وجود دارد شما با فعالیت در این شبکه می توانید به سرعت برای برندتان اعتبار کسب کنیدو ترافیک ورودی وب سایتتان را افزایش دهید البته به شما توصیه می کنم که اگر در زمینه ای تخصص دارید از این شبکه اجتماعی استفاده کنیدچرا که افرادی که در این شبکه فعالیت می کنند افراد متخصص و فنی هستند.

۱۰ – از اسکیما کدها برای قالب وب سایتتان استفاده کنید.

این کدها به طور مستقیم بازدید وب سایت شما را افزایش نمی دهند.اما پیاده کردن این ساختار می تواند قالب وب سایت شما را برای دسترسی بهتر موتور های جستجو به وب سایتتان بهینه کند.موتورهای جستجوبهتر وب سایت شما را پیدا می کنند و در نتایج جستجو بهتر نمایش داده می شوید همین امر موجب می شود که ترافیک ورودی به وب سایت شما افزایش پیدا کند.

 

 

۱۱ – لینک سازی داخلی انجام دهید.

برای اینکه بتوانید در یک کلمه کلیدی خاص که مد نظرتان هست در نتایج گوگل بالا بیایید باید با کلمه کلیدی مد نظرتان به صفحه ای مادر(صفحه اصلی که برای آن کلمه ساخته اید) لینک بدهید.تا ربات های جستجوگر بتوانند آن صفحه را به عنوان صفحه بهینه شده وب سایتتان برای کلمه کلیدیتان تشخیص دهند لینک سازی داخلی را باید طوری انجام دهید که همه صفحاتتان به هم لینک داشته باشند و هیچ صفحه بن بستی در وب سایتتان وجود نداشته باشید این کار موجب افزایش بازدید وب سایت شما خواهد شد.

۱۲ – با بزرگان حوزه کسب و کارتان مصاحبه کنید.

شاید تصور کنید که مصاحبه باافراد مشهور تنها مختص وب سایت های بزرگ خبری است. اما باید بگویم که می توانید با درخواست مصاحبه با بزرگان کسب و کارتان و انتشار آن در وب سایتتان ترافیک بسیار بالایی را به وب سایت خود جذب کنید و اگر این کار را درست و هوشمندانه انجام دهید می توانید به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنیدکه حتی در تخیل شما هم نمی گنجد.

۱۳ –  برای افزایش بازدید وب سایتتان از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

سعی کنید به روش هایی که وجود دارد لیست ایمیل مناسبی برای وب سایتتان تهیه کنید و بهترین مقالات وب سایتتان را با یک استراتیژی و زمان بندی مناسب به کاربران سایتتان ارسال کنید.این کار موجب می شود که کاربرانتان احساس کنند که برای شما اهمیت دارند و مرتب به شما سر زده و شما را دنبال کنند.البته نباید در این کار زیاده روی کنید چرا که ایمیل افراد , حریم خصوصی آنهاست و اگر احساس کنند به آن تجاوز کرده اید ممکن است برای همیشه با شما قطع ارتباط کنند.

۱۴ – وب سایتتان را ریسپانسیو کنید.

با پیشرفت تکنولوژی شاهد این اتفاق هستیم که بیشتر کاربران اینترنت ازگوشی های همراه و یا تبلت برای وب گردی استفاده می کنند.به همین خاطر اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد و به شکل مناسب در موبایل یا تبلت نمایش داده نشود ممکن است بسیاری از کاربرانتان را از دست بدهید اما اگر یک وب سایت مناسب داشته باشید که در تمام رزولوشن ها به شکل مناسب نمایش داده شود می توانید ترافیک قابل توجهی را به وب سایتتان روانه کنید.

۱۵ – سرعت لود صفحات وب سایتتان را بالا ببرید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایتتان سرعت لود بالایی دارد تصور کنید که می خواهید مطلبی را بخوانید که بارگذاری آن بسیار طول می کشد قطعا منتظر نخواهید ماند و به دنبال مطلبی مشابه در وب سایت دیگری خواهید بود که با سرعت بیشتری لود شود توجه کنید که این نکته برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است و ممکن است شما را از نتایج جستجو به کلی حذف کنند چرا که وب سایت هایی که کاربر پسند نیستند برای موتورهای جستجو هم بی اهمیت بوده و کمتر به کاربران اینترنتی توسط موتورهای جستجو پیشنهاد داده می شوند.

۱۶ – برای وب سایتتان انجمن راه اندازی کنید.

مردم به دنبال این هستند که احساساتشان را در مورد کسب و کار شما بیان کنند واگر شما بتوانید محیط مناسبی را برای آنها ایجاد کنید که بتوانند در مورد کسب و کارتان تبادل نظر کنند و احساساتشان را بازگو کنند مطمئن باشید که به شدت شاهد افزایش بازدید وب سایتتان بدون پرداخت هیچ هزینه ای خواهید بود.

۱۷ – به سوالات کاربرانتان پاسخ گو باشید.

این نکته بسیار حائز اهمیت است و اگر نتوانید و یا نخواهید به شکلی مناسب به سوالات , مشکلات و یا نظرات کاربرانتان پاسخگو باشید ممکن است کاربرانتان را از دست بدهید اما اگر در نظرسنجی ها شرکت کنید و به احساسات و مشکلات کاربرانتان به شکلی صحیح پاسخگو باشید مطمئن باشید که ترافیک بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.و کاربرانتان شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.

۱۸ – داده های وب سایتتان را تجزیه و تحلیل کنید.

سرویس آنالیز ترافیک وب سایت گوگل یا گوگل آنالیتیکس بسیار ارزشمند است و می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی را از داده های وب سایت شما در اختیارتان قرار دهد.این اطلاعات شامل صفحات محبوب شما , تعداد بازدیدکنندگان وب سایتتان , ترافیک ارجاعی و بسیاری از اطلاعات ارزشمند دیگر است که می توانید با بهره برداری صحیح از این ابزار به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید.

۱۹ – محتوای خود را به سایت های بازاریابی ارسال کنید.

سعی کنید محتوای خود را در این وب سایت ها به اشتراک بگذارید.دقت کنید که برای حساب خود در این وب سایت ها ارزش قائل شوید و مطالب را به صورت کامل و با ذکر منبع که وب سایتتان است درآن قرار دهید این نکته بسیار خائز اهمیت است و از اسپم شدن وب سایت شما جلوگیری می کند. در مطالب آینده سعی خواهم کرد لیستی از این وب سایت ها را در اختیار شما قراردهم.

منبع : همراه آی سی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.