آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

گمرک دیلم

دیلم یکی از بنادر در استان بوشهر می باشد که در شمال غربی این شهر قرار گرفته است این بندر نزدیک به خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد بوده و این بندر در آذر، دی، بهمن دارای آب و هوایی متعادل می باشد و در بقیه ماه های سال گرم و شرجی است.


اقتصاد در ناحیه گمرک دیلم چگونه است؟

کار مردمان این بندر بیشتر بازرگانی  و صیادی است. اجناس خارجی در این بندر دارای قیمت مناسبتر و ارزانتری نسبت به شهرهای دیگر می باشد به طوری که از دسیگر استان های همجور برای خرید انواع اجناس به این شهر می آیند.


راه های ارتباطی گمرک دیلم چگونه است؟

راه ها و مسیر های ارتباطی گمرک بندر دیلم به چند مسیر اصلی و فرعی خلاصه می شود به عنوان مثال از مسیر های اصلی می توان به بندر دیلم به گناوه اشاره کرد که این راه به سمت جنوب شرقی در طول 67 کیلومتری قرار دارد. از راه های فرعی هم می توان به راه دیلم به هندیجان و بعد از آن بندر ماهشهر به سمت شمال غربی می باشد. از دیگر راه های فرعی گمرک بندر دیلم به سردشت و بهبهان می باشد که می توان از این مسیر ها برای حمل و نقل کالاها استفاده کرد.


چگونگی ترخیص کالا از گمرک دیلم

کالای وارده شده به کشور تا زمان ترخیص در انبار گمرک نگهداری می شود. برای ترخیص کالا باید اسناد توسط فروشنده برای خریدار ارسال شود تا امکان دریافت قبض انبار و ترخیص کالا مهیا شود. پروسه ترخیص کالا معمولا یک هفته تا ده روز زمان می برد. اما با بهره گیری از ترخیص کار ماهر و آشنا با اصول و قوانین و مجوزات می توان این بازه را به حداقل رساند. برای ترخیص کالا فقط سه نفر می توانند اقدام کنند: یکی صاحب شرکت دارای کارت بازرگانی و یا کارمند معرفی شده توسط صاحب شرکت و دیگر فردی که دارای کارت حق العملکاری می باشد.


برای ترخیص کالا باید مدارک لازم را تهیه نمایید مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا عبارت است از: بارنامه، بیمه نامه، ترخیصیه، پیش فاکتور، فاکتور مبدا، فاکتور خرید ، لیست عدل بندی، گواهی بازرسی، کارت بازرگانی و… بر اساس بخشنامه ها باید حقوق ورودی کالا رعایت شود که شامل موارد زیر است: پرداخت مالیات کالای وارداتی، پرداخت عوارض کالای وارداتی، گرفتن مجوزهای مورد نیاز کالا وارداتی، پرداخت ۱٪ از هزینه کالا ها و حمل و نقل به سازمان هلال احمر، پرداخت درصد مشخص شده حقوق ورودی کالا از هزینه کالا و حمل، به دلیل تغییرات بخشنامه ها نمی توان در این مقاله به جزییات آنها پرداخت برای دریافت اطلاعات دقیق و بروز از بخشنامه ها با کارشناسان ترخیص کار شرکت سلطان یاقوت تماس بگیرید. این شرکت جهت رفاه حال شما تجار گرامی و همچنین تسهیل در روند کار ترخیص کالا از گمرک دیلم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با دودهه سابقه در زمینه ترخیص کالا و حمل و نقل کالا در خدمت شما تجار و بازرگانان عزیز است شما می توانید با خیالی راحت تمامی امور ترخیص کالا و تشریفات گمرکی خود را به متخصصان این شرکت تجاری و بازرگانی بسپارید. شرکت سلطان یاقوت با ارائه خدماتی همچون ترخیص کالا از کلیه گمرکات، تنطیم اظهار نامه، حمل و نقل کالا، ترانشیپ کالا، اخذ مجوزات لازم، خرید کالا، ثبت سفارش کالا و …. در خدمت شماست. ترخیص کاران و مشاوران این شرکت با سالها تحصیل و کار در امور تجاری و بازرگانی یکی از زبده ترین افراد در این زمینه خواهند بود. و شما می توانید با خیالی آسوده ترخیص کالای خود را به کارشناسان این شرکت بسپارید. و مطمئن باشید که کالای شما با امنیت کامل حمل و با کمترین هزینه در سریعترین زمان ممکن از گمرک ترخیص می شود.


شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ترخیص کالا از گمرک دیلم می توانید به صورت کاملا رایگان با کارشناسان شرکت سلطان یاقوت تماس بگیرید.

https://clearance-iran.com/customs-dilam/