آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

خرید گیربکس تیانا نو و استوک با قیمت مناسب

گیربکس تیانا از اجزای مهم و اساسی موتور این خودرو به شمار می رود. سرعت و نیروی تولید شده موتور تیانا، توسط گیربکس، قابل کنترل است. این محصول ویژگی های متعددی دارد که در قسمت توضیحات، به بیان آن ها می پردازیم.

مشخصات فنی گیربکس تیانا

در ادامه مشخصات فنی انواع گیربکس اتوماتیک نیسان تیانا را بررسی می کنیم و در مورد هر کدام توضیحات لازم را ارائه می دهیم تا در نهایت تصمیم بگیرید که چه نوع گیربکسی برای ماشین شما مناسب است و اقدام به خرید آن نمایید.

تیانا دنده اتوماتیک

ویژگی های گیربکس اتومات تیانا

گیربکس teana اتوماتیک شش دنده بوده و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده در کنسول میانی تعبیه شده است.

حجم روغن گیربکس تیانا

گیربکس اتوماتیک teana حدود ۱۰٫۵ لیتر ظرفیت برای روغن دارد. لازم به ذکر است که تمام این حجم روغن قابل تعویض نیست چون می بایست بخشی از آن در گیربکس باقی بماند. مگر اینکه در تعمیرگاه و توسط ساکشن تمام حجم آن تخلیه گردد.

گیربکس تیانا

خرید گیربکس فابریک و استوک

ما نه تنها فروش گیربکس تیانا را به صورت حضوری انجام می دهیم بلکه به صورت غیر حضوری یعنی آنلاین و تلفنی هم این امر امکان پذیر است. با توجه به رغبت افراد به خرید آنلاین به دلیل سرعت بالا و راحتی آن، خرید این قطعه به صورت اینترنتی و از طریق سایت هم میسر می باشد.

قیمت گیربکس تیانا

در حال حاضر قیمت گیربکس teana به دلیل نوسانات قیمت در بازار ثابت نیست و می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در پایین همین صفحه با فروشگاه لوازم یدکی نظری تماس بگیرید و قیمت این گیربکس را استعلام نمایید.

فروشگاه لوازم یدکی خودرو نظری

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو نظری، ارائه دهنده انواع قطعات استوک و فابریک موتوری و بدنه شامل گیربکس، موتور، سیلندر و … آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز به صورت حضوری و آنلاین می باشد. جهت سفارش و مشاوره در مورد خرید قطعات می توانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

منبع  : نظری استوک

گیربکس تیانا

https://estokyadak.com/product/tiana-gearbox/


گندله آهن و تاثیر استفاده از آن در مقاومت سازه‌های ساختمانی

گندله آهن چیست؟

گندله آهن ماده‌ای فلزی است که از ترکیب دو عنصر اصلی، یعنی آهن و کربن، به دست می‌آید. این ترکیب به صورت متفاوتی از آهن و کربن تشکیل می‌شود که این تفاوت در درصد کربن موجود در گندله، خصوصیات و کاربردهای آن را تعیین می‌کند. گندله‌های آهن می‌توانند درصدهای مختلفی از کربن داشته باشند که این باعث تشکیل انواع مختلفی از گندله می‌شود.

روش تولید :

تولید گندله آهن یک فرآیند پیچیده است که در کوره‌های آهن‌آسا به منظور تولید آهن اسفنجی انجام می‌شود. در زیر روش اصولی تولید گندله آهن توضیح داده شده است:

  • 1. آماده‌سازی مواد خام:

ماده اصلی در تولید گندله آهن سنگ آهن است. سنگ آهن ابتدا از معدن استخراج شده، سپس به اندازه مناسب خرد و آسیاب می‌شود تا به اندازه ذرات کوچکتری برسد.

  • 2. پیش‌تیمار ماده خام:

سنگ آهن با افزودن مواد شیمیایی مانند کلسیم و سیلیکا به پیش‌تیمار می‌شود. این مرحله باعث کاهش مقدار فسفر و سولفور در آهن می‌شود و خواص آن را بهبود می‌بخشد.

  • 3. تشکیل پلیت‌های آهن‌آسا:

در کوره‌های آهن‌آسا، لایه‌هایی از سنگ آهن، ذغال‌های کک شده و مواد افزودنی در لایه‌های مختلف درج می‌شوند. ذغال‌های کک شده (کربن) به عنوان منبع حرارت واکنش عمل می‌کنند.

  • 4.واکنش‌های شیمیایی:

در دمای بسیار بالا (حدود ۱۲۰۰-۱۴۰۰ درجه سانتیگراد) و در محیطی که اکسیژن کم است، واکنش‌های شیمیایی بین مواد مختلف اتفاق می‌افتد. این واکنش‌ها منجر به کاهش سنگ آهن به آهن مایع و تشکیل گندله می‌شود.

  • 5.تخلیص گندله:

آهن مایع به قسمت پایین کوره فرو می‌رود و به عنوان گندله جدا می‌شود. گندله شامل آهن مایع، ذرات ذغال کک شده و آلاینده‌های معدنی است.

  • 6. پالایش گندله:

گندله تخلیص شده به واحد‌های پالایش می‌رود. در اینجا، از آهن مایع با استفاده از فرآیندهای پالایشی مانند فرآیند تفتیش، از ذرات آلاینده و اجزای غیرمطلوب جدا می‌شود.

  • 7. تولید محصول نهایی:

آهن پاک‌شده از آلاینده‌ها به عنوان محصول نهایی تولید می‌شود و می‌تواند به صورت مایع یا جامد به بازار عرضه شود.

  • 8. بهره‌برداری از فرآیند:

تولید گندله آهن فرآیند پیچیده‌ای است و نیازمند تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته است. بهره‌برداری موفق از این فرآیند نیازمند مدیریت دقیق و کنترل فرآیند بهبودی است.

لطفاً توجه داشته باشید که تولید گندله آهن یک فرآیند تخصصی است که نیازمند تخصص و تجربه متخصصان در زمینه متالورژی و فرآوری مواد است.

قوانین جدید مهاجرت به آمریکا


کشور آمریکا به دلیل شرایط اقتصادی-اجتماعی حاکم یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای سال‌های متمادی بوده است. تا اینکه با سخت‌گیری‌های مضاعف سال‌های اخیر این روند مهاجرتی به آمریکا کمی متعادل شده و کاهش یافت. با این همه همچنان آمریکا را می‌توان به عنوان اولین مقصد مهم مهاجرتی در جهان نام برد. قوانین مهاجرتی آمریکا در سال‌های اخیر دست خوش تغییراتی شده است که کار را برای مهاجران سخت‌تر می‌کند. در این مطلب از گروه افق نیکان روش‌های مهاجرتی با قوانین جدید مهاجرت به آمریکا را توضیح خواهیم داد.

قوانین جدید صدور ویزای آمریکا برای ایرانیان (2023):

در دوران ریاست جمهوری ترامپ سخت‌گیری‌های زیادی برای ورود ایرانیان به آمریکا شد. از این رو بسیاری هنوز بر این باور هستند که ورود به آمریکا برای ایرانیان با ممنوعیت‌های زیادی همراه است. برای این گروه مهاجرت به آمریکا یادآور لغو ویزاها و محدودیت‌های مسافرتی است. این سخت‌گیری‌های مهاجرتی در سال 2017 میلادی به اوج خود رسید. به طوری که بسیاری از ایرانیان حتی برای دیدن اقدام درجه 1 نیز قادر به ورود به آمریکا نبودند. خوشبختانه با روی کار آمدن بایدن درهای آمریکا تا حد زیادی به روی ایرانیان باز شد. البته همچنان سخت‌گیری‌هایی برای صدرو ویزای ایرانیان وجود دارد اما قطعا به شدت سال‌های قبل نیست. بر اساس قوانین جدید تمام اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را داشته باشند ویزای آمریکا دریافت خواهند کرد. در قوانین ویزای 2023 اخذ ویزاهای تحصیلی سهولت بیشتری پیدا کرده است. از این رو مهاجرت تحصیلی را می‌توان از بهترین گزینه‌های مهاجرتی به آمریکا دانست.

قوانین مهاجرتی جدید درباره کرونا:

در زمان همه‌گیری بیماری کرونا در جهان محدودیت‌های مسافرتی زیادی وجود داشته است. علاوه بر آن باید واکسیناسیون‌های لازم توسط افراد انجام و ثبت می‌شد. امروزه با فروکش کردن شدت این بیماری بخش زیادی از محدودیت‌های مهاجرتی در زمان کرونا برداشته شده است. در قوانین جدید مهاجرت به آمریکا تنها انجام کامل واکسیناسیون کرونا الزامی می‌باشد. بنابراین باید حداقل دو دوز از واکسن‌های مورد تایید دولت را آمریکا را تزریق کرده باشید. مورد بعدی گذشتن بازه‌ی زمانی 14 روزه از تزریق دوز آخر واکسن کرونا است. واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت امریکا که ایرانیان به آن دسترسی داشته باشند عبارتند از:

ادامه مطلب   و  مشاوره رایگان

اتو لوله چیست؟چه کاربردهایی دارد؟

اتو لوله (به انگلیسی: Pipe Bender) یک ابزار مکانیکی است که برای انعطاف‌پذیر کردن لوله‌ها و لوله‌کشی‌ها از جنس‌های مختلف از جمله فلزات، پلاستیک، و یا PVC به منظور تغییر شکل و آماده‌سازی آنها برای نصب و استفاده در پروژه‌های ساختمانی و لوله‌کشی به کار می‌رود.

کاربردهای اصلی اتو لوله به شرح زیر است:

  • 1. لوله‌کشی سیستم‌های گرمایش و سرمایش:

در ساختمان‌ها و سیستم‌های گرمایش و سرمایش، اتو لوله برای ایجاد خم‌های لازم در لوله‌ها به منظور ایجاد شبکه توزیع یا اتصال لوله‌ها به دستگاه‌های گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  ادامه مطلب ...