آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

قیمت و هزینه طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت کرمانشاه از خدمات مورد نیاز کسب و کارها در این منطقه‌ی زیبا است. امروزه فعالیت‌های اقتصادی بدون وجود یک وب سایت قوی قادر به استفاده از تمام پتانسیل خود نیستند. به همین خاطر بینش و رویکرد مدیران نسبت به ایجاد یک وب سایت متفاوت از گذشته است. هر کسب و کاری که مایل به رشد و دیده شدن داشتن باشد به سایتی پویا نیاز دارد. از طرفی برای برند سازی و اعتبار دادن به برند نیز طراحی وب سایت الزامی است.

   

اهمیت طراحی سایت در کرمانشاه:


طراحی سایت موجب شده تا کسب و کارها در کرمانشاه رونق و توسعه بیشتری پیدا کنند. با طراحی سایت در این استان زیبا قادر هستید کسب و کار خود را در تمام ایران گسترش دهید. علاوه بر این محدودیت زمانی نیز نخواهید داشت. سایت شما در تمام ساعات شبانه روز به نیابت از شما در حال درآمدزایی است. به رقبا نیز فکر کنید آن‌ها از همه امکانات برای پیشرفت استفاده می‌کنند. اگر در این مورد همگام با دیگران پیش نروید به سرعت از دور رقابت کنار گذاشته می‌شوید. پس طراحی سایت یکی از اقداماتی است که در عصر تکنولوژی نمی‌توان نادیده گرفت. با این همه اگر سایت به درستی و با استانداردهای بالا طراحی نشود فایده چندانی نخواهد داشت. به همین خاطر توصیه می‌شود تا با گروه‌ها و افراد کاربلد همکاری نمایید.

مجموعه بزرگ وب کوک در کنار شما است تا سایت‌هایی حرفه‌ای برای شما طراحی نماید. طراحی سایت و سئوهای موفق بعد از آن در وب کوک به شما برای موفقیت بیشتر یاری می‌دهد.


مراحل لازم برای طراحی سایت کرمانشاه:


برای اینکه یک سایت با استانداردهای بالایی طراحی و ایجاد شود نیاز به طی مراحل مختلفی دارد. این مراحل عبارتند از:

1- طراحی کردن وایر فریم:

در این بخش از کار بر اساس نیازسنجی‌های اولیه یک نمای کلی از سایت ایجاد می‌شود. در جلسات مشاوره با صاحبین سایت الزامت سایت مشخص خواهد شد. بر این اساس و نوع وب سایت وایر فریم ایجاد می‌گردد. منظور از وایر فریم یک نقشه کلی از سایت است. نقشه‌ای که در آن صفحات سایت و نوع چیدمان المان‌های لازم تعیین شده است. این مرحله باعث ایجاد یک چشم انداز کلی از سایت می‌شود.

2- طراحی کردن گرافیک سایت:

طراحی گرافیکی به نوع سایت طراحی شده ارتباط زیادی دارد. از نرم افزارهای زیادی برای این کار استفاده می‌شود. خلاقیت و حتی رنگ شناسی طراح در ایجاد یک سایت خاص و جذاب کمک زیادی می‌کند. گرافیک سایت اولین چیزی است که مشتری را جذب و یا دفع می‌کند. به همین خاطر یک طراحی حرفه‌ای اثرگذاری بالایی در موفقیت سایت دارد.

3- برنامه نویسی و کدنویسی:

در این مرحله از کار بر اساس نیازهای مشتری و شیوه مدیریت سایت از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود. این شیوه‌ها اعم از مدیریت محتوای وردپرسی و یا یک فریم ورک اختصاصی است. نیاز و هزینه مشتری در خصوص نوع برنامه تاثیرگذار است.

4- راه اندازی سایت:

بعد از طی مراحل گفته شده نوبت به راه اندازی سایت در بستر اینترنت می‌رسد. تعیین هاست و دامنه برای سایت در این مرحله الزامی است. بعد از تعیین هاست و دامنه سایت پیکربندی شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

خدمات طراحی سایت کرمانشاه در وب کوک شامل چه مواردی می‌شود؟

در وب کوک تمام موارد مورد نیاز برای طراحی و تحویل یک کار حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. به همین خاطر خدماتی مانند:

-         طراحی اصولی و جذاب توسط بهترین طراحان سایت کشور

-         اعمال بالاترین سطح از استانداردهای جهانی در حوزه طراحی سایت

-         قرار دادن تمام امکانات مورد نیاز بدون محدودیت

-         ارائه آموزش‌های لازم و پشتیبانی مناسب

در بهترین سطح کیفی ارائه خواهد شد. ما در مجموعه بزرگ وب کوک تا دستیابی شما به موفقیت نهایی همراهتان می‌مانیم.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی فرم مشاوره وب کوک را تکمیل فرمایید. کارشناسان ما در وب کوک در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی با شما تماس می‌گیرند.

هزینه طراحی سایت کرمانشاه:

در برآورد هزینه طراحی و ایجاد یک سایت فاکتورهای زیادی دخیل هستند. در این بخش به برخی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در قیمت طراحی سایت اشاره می‌کنیم:

-         دامنه: اولین عامل اثرگذار در قیمت سایت دامنه آن است. این که سایت با پسوندهایی نظیر .ir و یا .com ثبت شود در قیمت آن اثرگذار است.

-         هاست: هاستی که سایت روی آن طراحی می‌شود فاکتور موثر بعدی است. حتی محل قرار گیری هاست نیز مهم است.

-         تکنولوژی مورد استفاده: فاکتور بعدی نوع تکنولوژی و فناوری است که در ساخت سایت استفاده می‌شود. اگر از وب سایت‌های آماده‌ای نظیر وردپرس استفاده کنید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. چرا این قالب‌ها نیازی به برنامه نویسی ندارند. اما در امکانات و دسترسی‌ها محدودیت‌هایی دارند. پس بر اساس نیاز و بودجه باید نوع تکنولوژی طراحی سایت را انتخاب کرد.

هزینه و بودجه‌ای که برای طراحی سایت در نظر می‌گیرد با امکانات سایت ارتباط مستقیم دارد. چون هدف اصلی در طراحی سایت کسب درآمد و رونق بیشتر است نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. اساسا هزینه انجام شده برای طراحی سایت یک نوع سرمایه گذاری است. اگر به درستی و اصولی صورت گیرد به سرعت سرمایه شما را چند برابر باز می‌گرداند.

گروه دیجیتال مارکتینگ وب کوک ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای طراحی سات و سئو در سراسر کشور است. برای داشتن یک وب سایت جذاب و قدرتمند با ما در وب کوک تماس بگیرید.

طراحی سایت کرمانشاه چه مزیت‌هایی دارد؟

در بخش اهمیت طراحی سایت به برخی از جنبه‌های مثبت ایجاد سایت‌ها اشاره کردیم. در این بخش به مزیت‌ها و کارکردهای دیگر طراحی سایت می‌پردازیم:


1- کاهش هزینه:

بازاریابی مناسب و خدمات فروش کالا از طریق سایت با کمترین هزینه صورت می‌گیرد. در واقع اگر این شیوه فروش را با نوع فیزیکی آن مقایسه کنیم هزینه بسیار کمتری در بر دارد. وب سایت‌هایی که از طراحی اصولی برخوردار باشند بازدید کنندگان زیادی خواهند داشت. البته نقش سئوی سایت را نیز نباید دست کم گرفت. طراحی سایت در دنیای مدرن امروزی به معنای گامی بزرگ در جهت ترقی است.

2- سهولت در دسترسی:

حتی بهترین دفاتر در مراکز شهرهای بزرگ هم موجب دسترسی همه به شما نمی‌شود. در حالی که با داشتن یک وب سایت شما در هر مکان و زمان در دسترس مشتری قرار دارید. در دسترس بودن مزیت بزرگی برای هر کسب و کار محسوب می‌شود. امروز با تغییر سبک زندگی افراد زیادی به خریدهای آنلاین روی آورده‌اند. پس طراحی و ایجاد یک سایت کسب و کار شما را به خارج مرزهای کرمانشاه می‌برد. تمام مردم ایران می‌توانند از خدمات شما از طریق سایت استفاده کنند.

3- بازاریابی گسترده:

یکی از راه‌های بازاریابی از طریق سایت کمک گرفتن از خدمات سئو است. در بازایابی‌های آنلاین وجود سایت کمک بسیار بزرگی به شما می‌کند. حضور پر رنگ اینترنت در زندگی مردم نیاز به بازاریابی اینترنتی را دو چندان کرده است.

4- بالا رفتن اعتبار کسب و کار:

کسب و کارهایی که یک وب سایت حرفه‌ای دارند از اعتبار بیشتری نزد مردم برخورداند. مردم از برند و نام تجاری شما مطلع شده و خدمات شما را شناسایی می‌کنند. مردم به محصولاتی که برند قدرتمندتری دارند بیشتر اعتماد می‌کنند. سایت‌ها از جمله پایه‌های اصلی برندسازی محسوب می‌شوند.

5- سرویس دهی بهتر به مشتری:

از طریق سایت شما می‌توانید به راحتی مزایا و ویژگی‌های محصولات خود را بیان نمایید. مقالات و محتواهایی که در سایت قرار می‌دهید کمک زیادی به ارتباط بهتر با مشتریان می‌کند. بخش‌هایی مانند پرسش و پاسخ در وب سایت‌ها به جذب اعتماد کاربران کمک می‌کند. در واقع سایت به شما فرصت می‌دهد از طریق ارتباط بهتر با کاربر وی را به مشتری تبدیل کنید.

6- ثمره مادام العمر:

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت دائمی بودن مزایای آن است. تبلیغات در مدت محدودی اثربخش هستند اما سایت همیشه کارآمد باقی می‌ماند.


سخن پایانی:


طراحی سایت کرمانشاه از اقدامات مفید برای کسب و کارهای این استان می‌باشد. اثر کسب و کارهای آنلاین در زندگی مردم تا حدی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. به دلیل وجود رقابت زیاد در حوزه طراحی سایت توصیه می‌شود کار را به حرفه‌ای بسپارید.


منبع : وب کوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.