آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

نقشه‌ی جدید پابجی حسی شبیه به بازی Fortnite دارد

مپ جدید پابجی ( با نام Savage ) اوایل این هفته به سرور‌های تست اضافه شده و گیم‌پلی متفاوتی از بتل رویال را در اختیار بازیکنان قرار داده است. طول و عرض این نقشه ۴ کیلومتر است که از نقشه‌های پیشین گیم کوچکتر بوده و وعده‌ی مبارزات نزدیک و سریع را به بازیکنان می‌دهد.

در حالی که نقشه‌ی Savage همچنان در مرحله تست قرار دارد و ساخت کلی نقشه هنوز به پایان نرسیده است، ولی بازی به شما این اجازه را می‌دهد که پا در مبارزات گیم بگذارید و از قسمت‌های نقشه که شامل معابد و تفرجگاه‌ها هستند، استفاده کنید. در این جا شما بلافاصله بعد از فرود وارد مبارزات خواهید شد. با این حال بازیکنان همچنان می توانند با فرود در دوردست‌ها و کشتن سایر بازیکنان یکی پس از دیگری در حین حرکت به سمت حلقه‌ی گیم، راه هموار‌تری را برای مبارزات انتخاب کنند. به طور کلی به نظر می‌رسد نقشه‌ی جدید، مبارزات نزدیک و سنگین را که پابجی وعده‌ی آن را داده بود مهیا می‌کند و از این حیث بیشتر با بازی Fortnite قابل مقایسه است تا دو نقشه‌ی قبلی پابجی.

با اینکه فعلا کد‌های جدیدی برای تجربه‌ی این نقشه در دسترس نیست، ولی توسعه‌دهنده مورد‌نظر قول داده است که تعداد بیشتری از این کد‌ها در راه هستند، فقط کافیست سایت بتای پابجی را مداوم چک کنید تا شاید شما نیز شانس تجربه‌ی این نقشه را در سرور‌های تست داشته باشید. به اینکه چه زمانی نقشه‌ی جدید پابجی برای همگان در دسترس خواهد بود، هیچ اشاره ای نشده است ولی منتظر این مپ در سال ۲۰۱۸ هستیم. این نقشه ابتدا فقط برای بازی تک نفره در دسترس بود ولی در ادامه PUBG Corp قابلیت بازی گروهی را نیز به آن اضافه کرد.

بیشتر بخوانید :  ریز پردازنده‌ی مرکزی و SSD نقشی کلیدی در PS5 و Xbox Series X دارند
در اخبار دیگری در مورد پابجی توسعه دهنده‌بازی از مود جدیدی به نام جنگ ( war ) پرده برداشت که در واقع یک تیم دث مچ است که گیم پلی سریع‌تری را با خود به همراه می‌آورد. جدیدترین مود Event پابجی هم شروع شده است و Taquila Sunrise بازیکنان را در مبارزات نزدیک و تنها با استفاده از شات گان و سلاح سرد در تقابل هم قرار می‌foدهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.