آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

10 گام که برای تبدیل شدن به یک طراح سایت باید بردارید.

آیا از دسته افرادی هستید که می خواهید به سرعت طراحی سایت را یاد بگیرید و مسیر شغلی جدیدی برای خودتان بسازید؟

متاسفانه کسانی که می خواهند یک تخصص کسب کنند به طور نا خودآگاه مایل هستند که زمان یادگیری و انجام کارها را به تعویق بندازند و این بزرگترن اشتباهی است که مرتکب می شوند به همین خاطر در ادامه چک لیستی را از 30 کاری که در طی یک ماه باید انجام دهید تا(هر روز یک کار) اولین وب سایت خودتان را به شیوه ای کاملا حرفه ای و صنعتی راه اندازی کنید آورده شده است که می توانید از آن بهرمند شوید.

1. یک وب سایت را راه اندازی کنید

 دیوید کادوی یکی از صاحبان کسب و کار در سطح جهانی می گوید:

بهترین راه برای یادگیری طراحی وب این است که شروع به انجام آن کنید.توصیه می کنم که یک وبلاگ بسازید من یک وبلاگ را برای معرفی یک زمین بازی راه اندازی کردم اما 7 سال بعدمن یک کتاب فروشی آنلاین بین المللی داشتم که بهترین قیمت ها را برای مشتریانم ارائه می کردم.داشتن یک پروژه شخصی، مانند یک وبلاگ، به شما این امکان را می دهد که می توانید چیزهای جدید را امتحان کنید، و اگر اشتباهی انجام دهید رئیس شما شما را نمی کشد.نمی خواهد که از یک پروژه عطیم و بزرگ شروع کنید شما می توانید از پروژه های کوچک کارتان را شروع کنید و آن را گسترش دهید.

learn web design

 

 


2.شروع به مطالعه کنید.




learn web design


شروع به  مطالعه کنید از آنجا که شما در این وبلاگ هستید احتمالا به طراحی سایت علاقمند هستید و می خواهید که این تخصص را کسب کنیدخواندن را ادامه دهید و در مورد طراحی سایت و روند روبه رشد آن و بهترین شیوه ها همه چیز را می توانید مطالعه کنید و از طراحان سایت در رسانه های اجتماعی تجلیل کنید.

در مورد اصول اولیه برای یادگیری کد، خواندن در مورد تئوری طراحی و خواندن آموزش و مقالات فعلی  اقدام کنید.


2.نحوه ایجاد ارتباط موثر را یاد بگیرید.


اگر شخصی هستید که روابط عمومی بالایی ندارید روی این مهارت تمرکز کنید و آن را ارتقاء دهید .

یک طراح سایت شخصی است که مرتب با مشتریانش برای رفع مشکلات و ایرادات احتمالی در تعامل است و باید روی این مهارت تسلط داشته باشد.

این مهارت را جدی بگیرید و روی آن تمرکز کنید که بسیار مهم است و بدون داشتن این مهارت نمی توانید موفق شوید. 


3. در وب سایت4 . Tuts + و Envato عضو شوید.



یک اشتراک در Envato Elements را در نظر بگیرید که همچنی به شما کمک می کند تا به منابع آموزشی  بسیار خوبی دسترسی پیدا کنید.

Tuts + دوره های منظم در طراحی گرافیک و وب، از تکنیک های اولیه، تا آخرین پیشرفت ها  را منتشر می کند. این  آموزش ها کاملا بروز است و توسط آموزگاران متخصص آموزش داده شده است. شما همچنین می توانید به سایت Envato Elements دسترسی پیدا کنید، که یک منبع بسیار عالی عالی برای پیدا کردن طرح های گرافیکی گرافیک، قالب و موارد دیگر برای  کار طراحی وب است.


5. شروع به یادگیری html کنید.


HTML، یا زبان نشانه گذاری  فوق متن ، بیس و پایه یادگیری  برای طراحی وب سایت است. HTML اسکلت یک وب سایت است که به ایجاد ساختار یک وب سایت کمک می کند و زمانی که شما  html را یاد می گیرید ازطراحی سایت و جهان طراحی وب سایت حس بسیار بهتری  خواهید داشت.

W3Schools دارای یک آموزش عالی مبتنی بر HTML با صدها مثال HTML است که می توانید با آن روی صفحه نمایش بازی کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد و دقیقا چگونه کار می کند.


6. با کدهادر Codeacademy بازی کنید.

 HTML شروع کار است، تقریبا هر زبان برنامه نویسی را از Codeacademy می توانید یاد بگیرید. مجموعه رایگان ابزار به شما می آموزد که با استفاده از فعالیت های تعاملی و بازی ها کد گذاری کنید.شما می توانید دورهای Codeacademy را در کجا و زمانی که شما به آن نیاز دارید را انتخاب کنید و شروع و متوقف کنید در صورت نیاز. این وب سایت منبعی برای انتخاب یک موضوع برای کسب تخصص در زمینه هایی مانند: توسعه وب، برنامه نویسی، دانش پایگاه  داده - و یا زبان برای تمرکز بر روی - HTML و CSS (محل عالی برای شروع)، پایتون، جاوا، SQL، روبی، است و بسیار قدرتمند عمل می کند.

learn web design


7.css را یاد بگیرید.

css  مخفف عبارت استایل شیت های آبشاری است که به عنوان یک زبان مکمل برای html شناخته می شود.

شما می توانید منابع بسیار خوبی برای یادگیری Css در وب سایت موزیلا پیدا کنید.این منابع می توانند به سرعت در جهت بالا بردن دانش شما مفید باشند و شما را به یک طراح حرفه ای  که روی سی اس اس مسلط هستید تبدیل کنند.موزیلا همچنین مجموعه ای عالی از منابع CSS را برای شروع آماده می کند، با معرفی جامع از چگونگی کار CSS، از جمله selectors ها و خواص، نوشتن قوانین CSS، استفاده از CSS به HTML، نحوه تعریف طول، رنگ و سایر واحدها در CSS، آبشار و ارث، اصول اولیه جعبه، و اشکال زدایی CSS. سپس ماژول ها برای توضیح ظاهر متن و جعبه حرکت می کنند.


8. اگر در طراحی و دیزاین مهارت دارید از آن در طراحی سایت به صورت خلاقانه استفاده کنید.

داشتن دانش در زمینه طراحی برای یک طراح سایت یک امتیاز بزرگ محسوب می شود اگر قبلا در زمینه طراحی تجربه داشته اید حتما از آن برای ساختن وب سایت های بهتر کمک بگیرید این امکان می تواند بسیار برای شما موثر باشد و کار و بار شما را رونق دهد پس فراموش مکنید که طراح سایت هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشد در این زمینه موفق تر خواهد بود. پس از تلاش برای رسیدن به درجه های بالا در مهارت های طراحی دست نکشید و ادامه دهید.

اگر یک وب سایت ظاهر مناسبی نداشته باشد چه کسی دوست دارد که با آن ارتباط برقرار کند و تعامل داشته باشد. 


9. از وب سایت هایی که برای شما جذاب هستند ایده بگیرید.

یکی از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا در کارتان تبدیل به یک متخصص شوید این است که وب سایت های دیگر را بررسی کنید و از آنها ایده بگیرید و این سوال را از خودتان بپرسید که چگونه می توانید اینچنین وب سایت هایی را طراحی کنید.این کار موجب می شود که قدرت کد زنی شما به شدت افزایش پیدا کند در زیر کواردی را که باید بررسی کنید برای شما ذکر کرده ام که می توانید از آنها کمک بگیرید.

  • تایپوگرافی
  • جهت یابی
  • استفاده از تصاویر و فضا
  • طراحی فرم ها
  • انیمیشن و اثرات اسکرول
  • رنگ

10. یک طرح کلی از چهار چوب وب سایتی که می خواهید طراحی کنید ایجاد کنید.


learn web design


طراحی چهارچوب و قالب یک پروژه طراحی سایت یک طوفان مغزی طراح وب است.


در بهترین شکل، یک چهارچوب قالب وب سایت است. این یک طرح کلی از عناصر زیبایی شناسی نیست، بلکه یک طرح وب سایت است. طراحی قاب چوبی واقعا در مورد ظاهر این طراحی نیست، در مورد ساختار اطلاعات در آن است.

مطمئن نیستید که چگونه یک قاب را ایجاد کنید؟ Telepathy دیجیتال راهنمای خوبی از بهترین شیوه ها برای کمک به یادگیری است.


منبع :https://designshack.net/articles/business-articles/learn-web-design-in-30-days/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.