روزانه با ایمیل های نا آشنای بسیار زیادی روبرو می شوید که حاوی پیامهایی از فرستنده این ایمیلها برایتان است آیا تا به حال فکر کرده اید که :
در این مقاله به این سوالات و سوالات بسیار دیگری پاسخ خواهیم داد اما قبل از آن می خواهم شما را با تعریفی از ایمیل مارکتینگ آشنا کنم. ایمیل مارکتینگ عبارت است از :
برقراری ارتباط با علاقمندان کسب و کارتان از طریق ارسال ایمیل های اطلاع رسانی . همانطور که گفته شد ارسال ایمیل باید برای علاقمندان به کسب و کارتان یعنی اشخاصی که به اختیار ایمیلشان را در اختیارتان قرار داده اند صورت گیرد. تا بتوانید نتایج خوبی از ارسالهایتان داشته باشید.
فرض کنید شما محصول جدیدی دارید که می خواهید آن را به فروش برسانید.چگونه می توانید با سرعت و در کمترین زمان به بهترین نحو برای محصولتان تبلیغات و اطلاع رسانی کنید؟
ممکن است پاسخ های متفاوتی برای این سوال داشته باشید مثلا بگویید :
تمامی این روش ها می توانند روش های تاثیر گذاری باشند و نتیجه های خوبی را برای شما داشته باشند.اما باید بدانید که موثرترین روش ها برای بازاریابی محصولاتتان روشهایی هستند که می توانید به طور مستقیم با علاقمندان به کسب و کارتان ارتباط برقرار کنید.
بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید این ارتباط را با مخاطبانتان داشته باشید.
اکثر شرکت های بزرگ از بازاریابی ایمیلی برای ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریانشان استفاده می کنند.اگر از بازاریابان اینترنتی هم بپرسید که چه روشی بهترین راه ارتباطی با مشتریان یک کسب و کار می تواند باشد قطعا پاسخی به غیر از بازاریابی ایمیلی نخواهید شنید.
از این استراتیژی بازاریابی می توانید برای دست یابی به اهداف زیر استفاده کنید.
بازاریابی ایمیلی کاربرد های بسیار زیاد دیگری هم می تواند داشته باشد.اما برای استفاده از این روش بازاریابی قدرتمند باید استراتیژی های به خصوصی داشته باشید.