آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ با هدف ارائه مقالات کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است

بهترین شبکه های اجتماعی که باید در آنها فعالیت کنید تا سئوی سایتتان بهبود یابد.

شبکه های اجتماعی ایران

 چرا باید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید؟

شبکه های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارند, که سوشیال بوکمارک ها یا همان وب سایت های به اشتراک گذاری محتوا هم جزء آن ها هستند. اما سوال اینجاست که:


فعالیت در این شبکه های اجتماعی چه فایده ای دارد؟

آیا فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیری روی سئوی وب سایتتان داشته باشد؟

آیا فعالیت در این شبکه های اجتماعی میتواند ترافیک وب سایتتان را افزایش دهد؟

همانطور که می دانید بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)  یکی از فاکتورهای بسیار مهم موفقیت در کسب و کارتان است.

  

اگر سعی کرده باشید وب سایت تان را بهینه کنید , حتما متوجه شده اید که این کار در عین سادگی پیچیدگیهای  بسیار زیادی دارد.یا حداقل این طور به نظر می رسد.


یکی از راه هایی  که میتوانید از آن کمک بگیرید تا سئوی وب سایتتان را راحت تر انجام دهید. شبکه های اجتماعی اشتراک محتوا هستند.


 این شبکه ها یکی از بهترین منابع برای تشخیص محتوای ارزشمند توسط موتورهای جستجو هستند. نشانک های اجتماعی که هر شبکه اجتماعی برای مشخص شدن  محبوبیت محتوا دارد.می تواند راهی برای جستجو ، کشف ، جمع آوری و سازماندهی صفحات وب مورد علاقه کاربران باشد.


 


هنگامی که محتوایی از طریق سایت های اشتراک گذاری محتوا به اشتراک گذاشته می شود نه تنها یک بک لینک قدرتمند برای سایت ایجاد می شود بلکه فعالیت مستمر در این شبکه‌های اجتماعی هم می تواند باعث افزایش شدید ترافیک سایت شود.


پاسخ سوال :



 فعالیت در وب سایت های اشتراک گذاری محتوا به شما کمک می کند تا بک لینک های قدرتمند و با کیفیتی برای وب سایت تان ایجاد کنید. با فعالیت مستمر در این شبکه ها می‌توانید کلیک بیشتری برای محتوای وبسایتتان بگیرید. و این موارد جزء موارد بسیار مهمی هستند که می توانند روی دیده شدن بیشتر شما در نتایج جستجو تاثیر گذار باشند.

در ادامه۴۰ مورد از شبکه های اجتماعی آورده شده است که توصیه می کنم حتما در آنها فعالیت کنید.ازمنظر یک سئوکار تمامی این شبکه ها حائز اهمیت هستند وبه همین خاطر بالا یاپایین بودن آنها در لیست هیچ تفاوتی ندارد.

منبع : همراه آی سی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.